Kariéra
Delegát / správce ubytovacích kapacit - Mali Lošinj
Pro hladký průběh celé sezóny hledáme 2 lidi na práci správců / delegátů ubytovacích kapacit. Jeden má hlavní odpovědnost za organizaci střídání klientů, komunikaci s recepcí, s klienty i s naší kanceláří, druhý ideálně přípravu ubytovacích kapacit a řešení technických problémů. Vše na domluvě mezi námi a případně mezi dvěma delegáty / správci. Pro tuto destinaci je ideální pár, kdy ani dítě není překážkou.
Termín: cca 1. července – 1. října 2023
Destinace: Mali Lošinj - kemp Čikat, Mnohokrát oceněný kemp s vlastním aquaparkem s neomezeným vstupem pro klienty i pro delegáta v bezprostřední blízkosti
Forma smlouvy: DPČ, DPP, ŽL (po dohodě)
Ubytování: Velký nový stan nejvyšší úrovně, plně vybavený se standardními postelemi, vlastními ložnicemi, kuchyňkou atd.
Cesta do a z HR: hrazeno CA
Stravování: vlastní - plně vybavená kuchyně, gril, lednice
Pracovní náplň:
- Delegát je k dispozici pro klienty každý den v dané pracovní době (cca 2 hodiny denně).
- 24 / 7 na telefonu pro akutní případy, pro klienty se speciálním časem příjezdu, pro komunikaci s ostatními pracovníky CA.
- V příjezdových / odjezdových dnech k dispozici pro klienty po celý den – v ranních hodinách příjezd nových klientů, během dne kontrola a předávání ubytovacích kapacit dalším klientům.
- Ubytovávání hostů z booking.com
- Komunikace s dalšími pracovníky CA – především co se týče příjezdu nových klientů (zpravidla v pátek se zasílají seznamy klientů a další pokyny pro delegáta – příjezdy autobusu a klientů s individuální dopravou atd.).
- Řešení administrativních záležitostí (přihlašování klientů na recepci kempu, nahlašování klientů se stravou, platby za hotelové hosty přímo v hotelech atd.).
- Správa inventáře bungalovů – doplňování chybějících položek, kontrola funkčnosti atd.
- Informování klientů o možnostech, výletech, důležitých kontaktech atd. a samozřejmě o průběhu celého pobytu (po příjezdu delegát vždy organizuje informační schůzku pro nové klienty, kde je řečeno vše důležité).
- Úklid a příprava bungalovů pro klienty - úklidy a příprava ubytování placeno zvlášť
- Řešení případných nehod, úrazů (odvoz k lékaři) a dalších problematických situací či konfliktů.
- Zajišťování půjčovny (el. grily, sportovní potřeby)
Požadavky:
- Komunikativnost, ochota, zodpovědnost, samostatnost, schopnost racionálně reagovat na jakoukoliv situaci, loajalita
-
Základní technická zdatnost alespoň u jendoho z delegátů / správcůů
- Znalost anglického / německého / chorvatského jazyka výhodou
- Řidičský průkaz sk. B - vlastní automobil velkou výhodou
V případě zájmu o tuto pozici nás prosím kontaktujte na adam@atlas-adria.cz
Delegát / správce ubytovacích kapacit - Primošten
Hledáme jednoho šikovného člověka na pozici delegát / správce ubytovacích kapacit pro naši velice oblíbenou destinaci kemp Adriatic - Primošten.
Termín: 1. května – 1. října 2022
Destinace: Primošten
Forma smlouvy: DPČ, DPP, ŽL (po dohodě)
Ubytování: karavan, cca 100 m od ubytovacích kapacit - hrazeno CA. Možnost pobytu i s partnerem
Cesta do a z HR: hrazeno CA
Stravování: vlastní - plně vybavená kuchyně, gril, lednice
Pracovní náplň:
- Delegát je k dispozici pro klienty každý den v dané pracovní době (cca 2 hodiny denně).
- 24 / 7 na telefonu pro akutní případy, pro klienty se speciálním časem příjezdu, pro komunikaci s ostatními pracovníky CA.
- V příjezdových / odjezdových dnech k dispozici pro klienty po celý den – v ranních hodinách příjezd nových klientů, během dne kontrola a předávání ubytovacích kapacit dalším klientům.
- Ubytovávání hostů z booking.com
- Komunikace s dalšími pracovníky CA – především co se týče příjezdu nových klientů (zpravidla v pátek se zasílají seznamy klientů a další pokyny pro delegáta – příjezdy autobusu a klientů s individuální dopravou atd.).
- Řešení administrativních záležitostí (přihlašování klientů na recepci kempu, nahlašování klientů se stravou, platby za hotelové hosty přímo v hotelech atd.).
- Správa inventáře bungalovů – doplňování chybějících položek, kontrola funkčnosti atd.
- Informování klientů o možnostech, výletech, důležitých kontaktech atd. a samozřejmě o průběhu celého pobytu (po příjezdu delegát vždy organizuje informační schůzku pro nové klienty, kde je řečeno vše důležité).
- Úklid a příprava bungalovů pro klienty - úklidy a příprava ubytování placeno zvlášť
- Řešení případných nehod, úrazů (odvoz k lékaři) a dalších problematických situací či konfliktů.
- Zajišťování půjčovny (el. grily, sportovní potřeby)
Požadavky:
- Komunikativnost, ochota, zodpovědnost, samostatnost, schopnost racionálně reagovat na jakoukoliv situaci, loajalita
-
Základní technická zdatnost
-
Znalost anglického / německého / chorvatského jazyka výhodou
- Řidičský průkaz sk. B - vlastní automobil velkou výhodou
V případě zájmu o tuto pozici nás prosím kontaktujte na adam@atlas-adria.cz