Kariéra | CK Atlas Adria
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace

Aktuálně

  • Katalog 2019 je na světě! více
  • 30.11. otevřeno 8.30 - 15.00 více

Kariéra

Specialista prodeje zájezdů CK

CK ATLAS Adria hledá referenta prodeje zájezdů a pobytů, který by doplnil náš nevelký kolektiv!

Jsme brněnská cestovní kancelář s více než 25-letou tradicí. Naší úzkou specializací jsou pobyty v chorvatských kempech, apartmánech a hotelích. Naším cílem je být v této oblasti stále mezi těmi nejlepšími a nabídnout svým zákazníkům individuální a přátelský přístup a kvalitní služby.

Co pozice obnáší?

  • Příprava a prodej zájezdů a pobytů
  • Správa rezervačních systémů, webových stránek a prodejních portálů
  • Komunikace s klienty, kalkulace zájezdů
  • Komunikace s českými i zahraničními partnery, komunikace s delegáty CK
  • Administrativa spojená s přípravou a prodejem zájezdů/pobytů, kontrola účetních podkladů, příprava propagačních materiálů atd.

Jsi to ty?

  • Jsem komunikativní a mám příjemné a přirozené vystupování
  • Jsem proaktivní, samostatný/á a flexibilní a rád se učím novým věcem
  • Jsem svědomitý/á, pečlivý/á a dotahuji věci do konce
  • Baví mě práce s lidmi a ke každému zákazníkovi přistupuji individuálně a přátelsky
  • Dokáži zvládat nárazové stresové situace
  • Jsem loajální a umím „kopat“ za tým
  • Umím anglicky na komunikativní úrovni
  • Ovládám MS Outlook, Word a Excel

Co nabízíme my?

  • Práci v přátelském kolektivu rodinné firmy
  • Benefity v podobě dovolené a posezónních prémií
  • Možnost infocest do zahraničí
  • Mzda: 22 000 Kč, práce na plný úvazek
  • Po zapracování možnost home office

Nástup: lednen/únor 2019

V případě zájmu o tuto pozici nás prosím kontaktujte na lucie@atlas-adria.cz

 

Delegát / správce ubytovacích kapacit

Termín: 2. května – 2. října 2019

Vlastní destinace: Biograd na Moru, Mali Lošinj, Primošten, Baška Voda

Forma smlouvy: Dohoda o pracovní činnosti

Ubytování: záleží na destinaci - dřevěná chata / karavan, cca 100 m od ubytovacích kapacit - hrazeno CK. Možnost pobytu i s partnerem 

Cesta do a z HR: hrazeno CK

Stravování: není hrazeno CK

Další možnosti: provize z výletů (samostatná domluva s pořadateli výletů), půjčování sportovních potřeb atd.

Pracovní náplň:

  • Delegát je k dispozici pro klienty každý den v dané pracovní době (cca 4 hodiny denně).
  • 24 / 7 na telefonu pro akutní případy, pro klienty se speciálním časem příjezdu, pro komunikaci s ostatními pracovníky CK.
  • V příjezdových / odjezdových dnech k dispozici pro klienty po celý den (cca od 7.00 do 19.00) – v ranních hodinách příjezd nových klientů, během dne kontrola a předávání ubytovacích kapacit dalším klientům.
  • Ubytovávání hostů booking.com
  • Komunikace s dalšími pracovníky CK – především co se týče příjezdu nových klientů (zpravidla v pátek se zasílají seznamy klientů a další pokyny pro delegáta – příjezdy autobusu a klientů s individuální dopravou atd.).
  • Řešení administrativních záležitostí (přihlašování klientů na recepci kempu, nahlašování klientů se stravou, platby za hotelové hosty přímo v hotelech atd.).
  • Správa ubytovacích kapacit
  • Správa inventáře bungalovů – doplňování chybějících položek, kontrola funkčnosti atd.
  • Sbírání a rozdávání ložního prádla v příjezdových / odjezdových dnech
  • Informování klientů o možnostech, výletech, důležitých kontaktech atd. a samozřejmě o průběhu celého pobytu (po příjezdu delegát vždy organizuje informační schůzku pro nové klienty, kde je řečeno vše důležité).
  • Úklid a příprava bungalovů pro zahraniční klienty (tito klienti mají úklid většinou v ceně, ostatní klienti jsou za úklid zodpovědní sami – delegát pouze provádí kontrolu před předáním dalším klientům.
  • Řešení případných nehod, úrazů (odvoz k lékaři) a dalších problematických situací či konfliktů.
  • Oprava jízdních kol a dalších sportovních potřeb

Požadavky:

  • Technická zdatnost
  • Komunikativnost, ochota, zodpovědnost, samostatnost, schopnost racionálně reagovat na jakoukoliv situaci
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, znalost chorvatštiny výhodou
  • Řidičský průkaz sk. B- vlastní automobil velkou výhodou

 

V případě zájmu o tuto pozici nás prosím kontaktujte na adam@atlas-adria.cz

Naše ubytovací kapacity