Důležité informace | Atlas Adria | Specialista na Chorvatsko
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace

Aktuálně

Důležité informace
Důležité informace

Důležité informace

Níže uvedené informace jsou platné pro naše vlastní ubytovací kapacity:
 
 
U ostatních pobytů mohou být podmínky odlišné.
 

Rezervace a objednání pobytu

Zájemce o pobyt nejdříve osobně, telefonicky, e-mailem, pomocí obj. formuláře na webových stránkách či využitím chatu provede rezervaci u cestovní agentury (dále jen CA). Poté zákazník-objednavatel od  CA obdrží formulář Smlouvu o pobytu - dále jen SoP. Klient je následně povinen doručit vyplněnou SoP do CA nejpozději do určeného data rezervace.

Proces uzavření SoP mezi klientem a CA lze provést jedním z následujících způsobů:

  1. Formulář smlouvy bude klientovi odeslán do nahlášeného e-mailu, popř. je k dispozici pro stáhnutí či tisk na webových stránkách. Ve formuláři klient vyplní příslušné údaje a vyznačí požadované služby (SoP prosím vyplňte pečlivě a pravdivě, abyste později zbytečně neplatili poplatky popsané ve všeobecných podmínkách – změny v SoP) a zašle e-mailem zpět do CA. Následně cestovní agentura provede kalkulaci a odešle potvrzenou SoP zpět zákazníkovi na e-mail. Následně klient potvrdí SoP svým podpisem a naskenuje SoP zpět CA)
  2. Osobní schůzka a vyřízení celého procesu ohledně SoP přímo v naší CA.
  3. Zaslání SoP poštou - tato služba je zpoplatněna 49 Kč / jedno zaslání SoP.

Pozn.: Upozorňujeme na dodržení lhůty splatnosti zálohy a doplatku uvedené ve SoP.

Voucher – poukaz na pobyt

Bude doručen až po uhrazení celkové ceny pobytu, cca 7 dnů před nástupním termínem (v případě pobytů zakoupených na „Last minute“ bude zákazníkovi voucher doručen v návaznosti na datum uzavření SoP). Voucher obsahuje všechny objednavatelem požadované a zaplacené služby a opravňuje ho k jejich čerpání. Zákazník je povinen voucher vzít s sebou na zájezd, aby byl kdykoliv k dispozici a k nahlédnutí pracovníkovi cestovní agentury. Bez poukazu na pobyt není cestovní agentura povinna poskytnout žádné služby.

Pozn. : Standardně je voucher (společně s informacemi k zájezdu) zasílán elektronicky - na uvedený e-mail v SoP. Má-li klient zájem o zaslání poštou, je tato služba zpoplatněna 49 Kč / zaslání voucheru (vč. informací k pobytu).

Závěrečný úklid, ložní prádlo

V rámci zkvalitňování našich služeb (na základě odezvy od mnoha našich klientů) nově zavádíme službu závěrečného úklidu. Závěrečný úklid je nyní pro všena naše ubytování v kempech Lošinj - Čikt, Primošten - Adriatic a Biograd na Moru - Soline povinným příplatkem  a bude tedy vždy proveden profesionálně našimi pracovníky (ne vlastními silami klientů, jako tomu bylo doposud). Jedinou výjimkou je kemp Baško Polje (mobilní domy a karavany), kde tuto službu prozatím neposkytujeme, a úklid tak bude nadále na samotných klientech. Pozn.: Závěrečný úklid nezahrnuje vynesení odpadků a mytí nádobí. 

V každé naší kempové ubytovací jednotce jsou samozřejmě k dispozici lůžkoviny (polštářek, deka/přikrývka). Ložní prádlo (prostěradlo, povlečení na polštáře a přikrývky) je taktéž vždy zajištěno ze strany CA. Zapůjčení ložního prádla je součástí ceny závěrečného úklidu a klienti tak při jejich příjezdu mohou očekávat připravená a povlečená lůžka pro všechn osoby. Stejně tak je součástí závěrečného úklidu i svlečení ložního prádla při odjezdu klientů. 

Poškození a zničení vybavení

Za poškozené, zničené či ztracené vybavení ubytovacích kapacit CA nebo poškození ubytovací kapacity, je klient CA povinen uhradit škodu přímo v místě pobytu. K určení výše náhrady slouží inventární seznam, který je k dispozici v každém ubytovacím objektu. Za škodu je považován také částečný nebo žádný závěrečný úklid ubytovacího prostoru, u kterého není tento úklid součástí smluvní ceny (tzn. Baško Polje). Odpovídající částku je oprávněn inkasovat delegát, resp. strhnout ji z kauce - viz níže. Delegát na vyžádání vystaví řádný daňový doklad.

Kauce

Každý klient CA, který přicestoval do pobytového místa vlastní dopravou, je povinen složit vratnou kauci ve výši 1 000 Kč / voucher. Z této částky budou hrazeny případné škody a ztráty zaviněné v průběhu pobytu. Částku převezme delegát ihned po příjezdu klienta a potvrdí příjem této částky svým podpisem na voucher (poukaz na pobyt). Při odjezdu klienta - po ukončení pobytu a předání ubytovací kapacity, vrátí pracovník CA odpovídající sumu. Pokud klient CA nepřevezme při odjezdu tuto kauci, zaniká mu tímto právo na pozdější vyrovnání. 

Stravování

Vlastní příprava stravy je možná v každé naší ubytovací kapacitě v plně vybavené kuchyňce. U většiny našich ubytovacích kapacit lze objednat také polopenzi, plnou penzi či večeře, a to přímo v místě pobytu - u delegáta CA. Ceny a možnosti stravování jsou vždy uvedeny v rámci popisu daného pobytu.

Střídání turnusů (check-in a check-out)

  • Příjezd klientů (check-in): 16.00 - 20.00 (dříve než v 16.00 klienti nemohou být ubytováni, a to především z důvodu provádění úklidů v ubytovacích jednotkách, později než ve 20.00 mohou být klienti ubytování jen zcela výjimečně a po předchozí dohodě s delegáty)
  • Odjezd klientů (check-out): nejpozději do 10.00 (klienti předávají ubytovací jednotku přímo delegátovi, který s klienty zkontroluje inventář a celkový stav ubytování a případné závady či chybějící položky s klienty vyřeší)
    Veškeré další informace ke střídání sdělí klientům delegát v místě pobytu, který si sám určuje proces střídání jednotlivých kapacit.
  • Kemp Baško Polje - je jedinou výjimkou, kde předávání ubytovací jednotky (klienty uklizené a vyklizené - závěrečný úklid totiž není součástí smluvní ceny jako je tomu u ostatních kempů - viz odst.4) může proběhnout mezi klientem a delegátem nebo i mezi klientem odjíždějícím a klientem nově přijíždějícím (v případě, že jsou v době odjezdu odjíždějících klientů nově přijíždějící klienti již na místě). Konkrétní informaci klienti obdrží od našich delegátů, se kterými se na konkrétním procesu vždy individuálně dohodnou.

Delegáti v místě pobytu

Součástí služeb našich vlastních zájezdů/pobytů jsou vždy i služby česky hovořícího delegáta (zástupce naší cestovní agentury v zahraničí). Delegát je klientům k dispozici přímo v místě ubytování po celý průběh pobytu, a to vždy v rámci své pracovní doby a v nevyhnutelných případech 24 hodin denně. Delegáti poskytují klientům potřebné informace k místu i samotnému ubytování, řeší případné problémy či reklamace, v případě úrazu nebo onemocnění zprostředkují kontakt s asistenční službou popřípadě doprovodí k lékaři, zprostředkovávají fakultativní výlety (nezodpovídají však za provedení a průběh výletu), zajišťují půjčovnu (konkrétní informace k půjčovně obdrží klienti cca týden před odjezdem).

Pobytová taxa

Každý návštěvník Chorvatska, starší 12 let, je povinen uhradit pobytový a registrační poplatek spolu s pojištěním proti živelným pohromám. Po vzájemné dohodě s vedením kempových, apartmánových a jiných ubytovacích zařízení, hradí tyto poplatky rekreant u většiny pobytů prostřednictvím naší cestovní agentury (je vždy uvedeno u konkrétních pobytů). Výše pobytové taxy je vždy uvedena v ceníku jednotlivých destinací mezi povinnými příplatky.

Objednavatel skupinového pobytu uhradí pobytovou taxu v doplatku v souladu s doručeným jmenným seznamem všech spolucestujících do CA. CA musí mít k dispozici tento seznam nejpozději 6 týdnů před nástupním termínem. Případný rozdíl, vzniklý změnou osob v době po doručení seznamu, je objednavatel zájezdu povinen finančně vyrovnat s pracovníkem CA v místě pobytu proti vystavení řádného dokladu.

Pasové, vízové a zdravotní předpisy

Návštěvník Chorvatska je povinen mít platný cestovní pas nebo občanský průkaz, který má platnost minimálně po dobu pobytu. Nezletilé děti musí být vybaveny vlastním cestovním dokladem (již nestačí zápis v cestovním dokladu rodiče). Dítě, jež necestuje společně s rodiči, nemusí být vybaveno jejich souhlasem (souhlasem zákonného zástupce) s cestou v doprovodu jiné osoby, nicméně v případě mimořádných událostí je praktické takový písemný souhlas mít u sebe. Očkování nebo jiné zdravotní náležitosti nejsou požadovány.

Dárkové kupóny a šeky

Při úhradě Vámi vybraného zájezdu z nabídky tohoto katalogu lze uplatnit níže uvedené benefitní poukázky, kupony či šeky od těchto společností: LE CHÉQUE DÉJEUNER, SODEXO,EDENRED, BENEFITY a.s., BENEFIT PLUS (platí pouze pro letní pobyty v Safari bungalovech – Mali Lošinj, v Safari bungalovech v Biogradu na Moru, v mobilhomech, Safari bungalovech a karavanech v Primoštenu a v mobilhomech, karavanech v Baško Polje). Poukázkami lze uhradit max. 50% z ceny pobytu (zbývající část je třeba doplatit v hotovosti či převodem na účet). Uplatnění benefitů lze využít za předpokladu uzavření Smlouvy o pobytu přímo s naší CA bez účasti zprostředkovatele. Pro vzdálenější majitele kuponů a šeků, kteří je nemohou doručit do naší kanceláře v Brně osobně, stačí zaslat spolu s vyplněnou SoP poštou formou cenného psaní.

Užitečné informace

Měna v Chorvatsku – chorvatská kuna. Přibližný kurz v létě 2019 – 1 kuna = 3,5 Kč;

1 EUR = 7,4 kuna; 100 Kč = 28,8 kuna

DŮLEŽITÉ ADRESY:

Velvyslanectví Chorvatské republiky v ČR: V Průhledu 9, Praha 6; tel.: 235 090 801

Velvyslanectví České republiky v Chorvatsku: Radnička cesta 47/VI, Zagreb; tel.: +385 1 617 7246, +385 1 617 6894, pohotovostní služba: +385 91 612 1533

Velvyslanectví Slovenské republiky v Chorvatsku: Prilaz Gjure Deželiča br. 10, Zagreb; +385 14877070, pohotovostní služba: +385 98 278 182

DŮLEŽITÁ TEL. ČÍSLA:

Směrové číslo z Chorvatska do ČR 00420

Směrové číslo z Chorvatska do SR 00421

Policie Chorvatské republiky 192

Hasiči Chorvatské republiky 193

První pomoc v Chorvatsku 194

Jednotná nouzová linka - 112

Pomoc na cestě v Chorvatsku – HAK – 1987