Často kladené otázky - FAQ | Atlas Adria | Specialista na Chorvatsko
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace

Často kladené otázky - FAQ

Připravili jsme pro vás nejčastěji kladené otázky. Pokud zde nenaleznete svoji odpověď, neváhejte vás kontaktovat

Jaké jsou aktuální podmínky cestování do Chorvatska a zpět?

Aktuální podmínky naleznete na oficiálních stránkách Ministerstva zahraničí v odkaze ZDE.

Nabízíte cestovní pojištění, které kryje rizika spojená s onemocněním COVID-19?

Ano. Naší kompletní nabídku cestovního pojištění můžete nalézt ZDE.
Pro další případné dotazy se obraťte na naše prodejce, kteří Vám je rádi zodpoví.

Mám sjednané pojištění na storno zájezdu, mohu jej uplatnit v případě, že se rozhodnu stornovat dovolenou?

Pojištění na storno se vztahuje pouze na případy, kdy klient ruší zájezd ze zdravotních důvodů (mezi které patří také onemocnění COVID-19), popř. jiných důvodů, které jsou uvedeny v pojistných podmínkách. V případě, že důvodem pro storno jsou jiné důvody (např. obavy z nákazy, apod.), nelze pojištění na storno v tomto případě uplatnit.


Je možné změnit termín ubytování?

Ano. Klienti, kteří využili naši FIRST MINUTE slevu, mohou bezplatně změnit / přesunout termín ubytování na jakýkoliv jiný pozdější termín během sezóny 2022. Změnu je nutné nahlásit alespoň do 7 dnů před začátkem ubytování. Klienti, kteří nestihli využít FIRST MINUTE slevu, mohou termín změnit / přesunout za poplatek 600,- Kč / smlouva na jiný pozdější termín během sezóny 2022. Změnu je opět nutné nahlásit alespoň do 7 dnů před začátkem ubytování v případě FIRST minute a 5 dnů v ostatních případech.


Kde zjistím informace o aktuální výši storno poplatků? Kde najdu informaci, od kdy bude CA účtovat vyšší storno poplatek?

Přesné informace o výši storno poplatků a termíny, kdy se výše mění, najdete ve Všeobecných smluvních podmínkách. Tyto smluvní podmínky Vám byly/budou zaslány spolu se Smlouvou o ubytování. Případně k nahlédnutí zde


Jsou zavřené hranice. Co bude dál?

V případě, že není možné odjet, ať už z důvodů lockdownu, uzavřených hranic cílové destinace, nemožnosti projet - ať už maďarskou či slovinskou cestou do cílové destinace v době dovolené, vrátíme Vám peníze (100% částky) zpět na váš účet. Případně se lze dohodnout na jiném řešení, které bude akceptovatelné pro obě strany. Další možností je přesunutí termínu na pozdější datum.

Co se stane s objednanou dovolenou, když budou povinné testy?

Povinnost negativního testu do cílové země nebo při vstupu zpět do České republiky z pozice agentury nemůžeme ovlivnit. Tato povinnost vyplývá z nařízení dané země. Cestovní agentura neproplácí částku za povinný PCR test.