Orientační denní plán běžeckého pobytu v Chorvatsku | Adria Bus s.r.o.
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace

Aktuálně

  • Poslední "kusy" na 3-4 noci či na 9 nocí. více

Orientační denní plán běžeckého pobytu v Chorvatsku

1. den

Dopoledne: Příjezd na místo, ubytování

Odpoledne: 1. tréninková fáze (lehký trénink)

Večer: seznámení účastníků s programem, volná debata

 

2 den.

Ráno:  7:00-7:30  – ranní rozcvička (lehký běh, protažení, posilování)

Dopoledne: 10:30-11:30 – 1. tréninková fáze (nácvik speciálních běžeckých cvičení, intervalové useky,…)

Odpoledne: 16:30-17:30 – 2. tréninková fáze (lehký běh -délka dle fyzické schopnosti účastníků)

Podvečer:  Posilování – s vlastní vahou těla, kruhový trénink, strečink

Večer: Povídání o tréninku, závodech, ukázka běžeckého vybavení, sportovní výživy, debata

 

3.den

Ráno: 7:00-7:30  – ranní rozcvička (lehký běh, protažení, posilování)

Dopoledne: 10:30-11:30 – 1. tréninková fáze (analýza běhu, intervalový trénink)

Odpoledne: 16:30-17:30 – 2. tréninková fáze ( lehký běh -délka dle fyzické schopnosti účastníků )

Podvečer: Posilování – s vlastní vahou těla, kruhový trénink, strečink

Večer:  Povídání o tréninku, závodech, ukázka běžeckého vybavení, sportovní výživy, debata

 

4. den

Ráno: 7:00-7:30  – ranní rozcvička (lehký běh, protažení, posilování)

Dopoledne: 10:30-11:30 – 1. tréninková fáze (nácvik speciálních běžeckých cvičení, intervalové useky,…)

Odpoledne: tréninkové volno

Podvečer: turnaj ve volejbale, stolním tenise,….

Večer: regenerace

 

5.den

Ráno: 7:00-7:30  – ranní rozcvička (lehký běh, protažení, posilování)

Dopoledne: 10:30-11:30 – 1. tréninková fáze (nácvik speciálních běžeckých cvičení, intervalové useky,…)

Odpoledne: 16:30-17:30 – 2. tréninková fáze (lehký běh -délka dle fyzické schopnosti účastníků)

Podvečer: posilování – s vlastní vahou těla, kruhový trénink, strečink

Večer: povídání o tréninku, závodech, ukázka běžeckého vybavení, sportovní výživy, debata

 

6. den

Ráno: 7:00-7:30  – ranní rozcvička (lehký běh, protažení, posilování)

Dopoledne: tréninkové volno

Odpoledne: 16:30-17:30 – 1. tréninková fáze (závěrečný závod, test, oběhnutí ostrova)

Podvečer: posilování – s vlastní vahou těla, kruhový trénink, strečink

Večer: vyhodnocení závodu a celého kempu

 

7.den

Ráno: 7:00-7:30  – ranní rozcvička (lehký běh, protažení, posilování)

Odpoledne: Odjezd

 

 

                             Zpět na základní informace           Chci se registrovat