Kariéra | Adria Bus s.r.o.
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace

Aktuálně

  • Poslední "kusy" na 3-4 noci či na 9 nocí. více

Kariéra

Referent/ka CK

Nabízíme práci na pozici referent / ka cestovní kanceláře. Pozice je vhodná pro Absolventy.

Pozice: Referent/ka cestovní kanceláře


Požadavky:
vzdělání: střední s maturitou / VŠ, znalost práce s PC – Outlook, Word, Excel. Samostatnost a odpovědnost,
komunikativnost, flexibilita, znalost cizích jazyků velkou výhodou, ale není nutností, schopnost a ochota se učit novým
věcem.


Pracovní náplň:
zadávání dat do rezervačního systému, prodej zájezdů, vytváření cenových kalkulací, kontrola zájezdů na webových
stránkách a na prodejních portálech, komunikace s klienty, kontrola účetních podkladů, evidence cestovního pojištění a
ostatní.


Nástup: červen 2016



Delegát – Mali Lošinj, kemp Čikat

Termín: polovina května – začátek října

Odměna: 50.000 Kč 

Forma smlouvy: Dohoda o pracovní činnosti

Ubytování: chatka s vybavenou kuchyní a manželským lůžkem - v kempu Čikat, cca 100 m od ubytovacích kapacit - hrazeno CK. Možnost pobytu i s partnerem - po celou dobu pobytu ubytování pro partnera ZDARMA.

Cesta do a z HR: hrazeno CK

Stravování: není hrazeno CK

Další možnosti: provize z výletů (samostatná domluva s pořadateli výletů), půjčování sportovních potřeb atd.

Pracovní náplň:

  • Delegát je k dispozici pro klienty každý den v dané pracovní době (cca 4 hodiny denně).
  • 24 / 7 na telefonu pro akutní případy, pro klienty se speciálním časem příjezdu, pro komunikaci s ostatními pracovníky CK.
  • V příjezdových / odjezdových dnech k dispozici pro klienty po celý den (cca od 7.00 do 19.00) – v ranních hodinách příjezd nových klientů, během dne kontrola a předávání ubytovacích kapacit dalším klientům.
  • Komunikace s dalšími pracovníky CK – především co se týče příjezdu nových klientů (zpravidla v pátek se zasílají seznamy klientů a další pokyny pro delegáta – příjezdy autobusu a klientů s individuální dopravou atd.).
  • Řešení administrativních záležitostí (přihlašování klientů na recepci kempu, nahlašování klientů se stravou, platby za hotelové hosty přímo v hotelech atd.).
  • Správa ubytovacích kapacit (celkově 20 čtyřlůžkových Safari bungalovů).
  • Správa inventáře bungalovů – doplňování chybějících položek, kontrola funkčnosti atd.
  • Sbírání a rozdávání ložního prádla v příjezdových / odjezdových dnech + odvoz prádla do prádelny.
  • Informování klientů o možnostech, výletech, důležitých kontaktech atd. a samozřejmě o průběhu celého pobytu (po příjezdu delegát vždy organizuje informační schůzku pro nové klienty, kde je řečeno vše důležité).
  • Úklid a příprava bungalovů pro zahraniční klienty (tito klienti mají úklid většinou v ceně, ostatní klienti jsou za úklid zodpovědní sami – delegát pouze provádí kontrolu před předáním dalším klientům.
  • Řešení případných nehod, úrazů (odvoz k lékaři) a dalších problematických situací či konfliktů.
  • Oprava jízdních kol a dalších sportovních potřeb

Požadavky:

  • Technická zdatnost (potřeba vyřešit jakékoliv opravy spojené se Safari bungalovy)
  • Komunikativnost, ochota, zodpovědnost, samostatnost, schopnost racionálně reagovat na jakoukoliv situaci
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, znalost chorvatštiny výhodou
  • Řidičský průkaz sk. B- vlastní automobil velkou výhodou

 

V případě zájmu o tuto pozici nás prosím kontaktujte na adam@atlas-adria.cz