Důležité informace | CK Atlas Adria
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace

Aktuálně

Důležité informace
Důležité informace

Důležité informace

Rezervace a objednání zájezdu

Zájemce o zájezd nejdříve osobně, telefonicky, e-mailem, pomocí obj. formuláře na webových stránkách či využitím chatu provede rezervaci u naší společnosti. Poté zákazník - objednavatel od CK obdrží formulář Smlouvu o zájezdu popř. Smlouvu o pobytu (dále jen SoZ). Klient je následně povinen doručit vyplněnou SoZ do CK nejpozději do určeného data rezervace. 

Proces uzavření SoZ mezi klientem a CK lze provést jedním z následujících způsobů:
1. Formulář smlouvy bude klientovi odeslán do nahlášeného e-mailu, popř. je k dispozici pro stáhnutí či tisk na webových stránkách. Ve formuláři klient vyplní příslušné údaje a vyznačí požadované služby (SoZ prosím vyplňte pečlivě a pravdivě, abyste později zbytečně neplatili poplatky popsané ve všeobecných podmínkách – změny v SoZ) a zašle e-mailem zpět do CK. Následně cestovní kancelář provede kalkulaci a odešle potvrzenou SoZ zpět zákazníkovi na e-mail. Následně klient potvrdí SoZ svým podpisem a naskenovanou smlouvu začle zpět do CK)
2. Osobní schůzka a vyřízení celého procesu ohledně SoZ přímo v naší CK.
3. Zaslání SoZ poštou - tato služba je zpoplatněna 49 Kč / jedno zaslání SoZ.

Pozn.: Upozorňujeme na dodržení lhůty splatnosti uvedené ve SoZ. 

Voucher – poukaz na zájezd

Bude doručen až po uhrazení celkové ceny zájezdu, cca 7 dnů před nástupním termínem (v případě zájezdů zakoupených na „Last minute“ bude zákazníkovi voucher doručen v návaznosti na datum uzavření SoZ). Voucher obsahuje všechny objednavatelem požadované a zaplacené služby a opravňuje ho k jejich čerpání. CK doporučuje kontrolu voucheru před odjezdem, aby bylo v případě nesrovnalostí možno vše vyřešit ještě před uskutečněním zájezdu. Zákazník je povinen voucher vzít s sebou na zájezd, aby byl kdykoliv k dispozici a k nahlédnutí pracovníkovi cestovní kanceláře. Bez poukazu na zájezd není cestovní kancelář povinna poskytnout žádné služby.


Pozn. : Standardně je voucher (společně s informacemi k zájezdu) zasílán elektronicky - na uvedený e-mail v SoZ. Má-li klient zájem o zaslání poštou, je tato služba zpoplatněna 49 Kč / zaslání voucheru (vč. informací k zájezdu).

Lůžkoviny a povlečení

V každé kempové ubytovací jednotce jsou k dispozici erární lůžkoviny (polštář či polštářek, deka). Také používání povlečení (prostěradlo, potahy na polštáře a deky) je zahrnuto v ceně zájezdu. Při zahájení pobytu v chatách, karavanech, safari bungalovech, stanech, mobilních domech a apartmánech klient převezme na stanovišti delegátů příslušný počet povlečení a sám si lůžkoviny povleče. Při ukončení pobytu odevzdá použité povlečení zpět na stanoviště delegátů či jej předá při odevzávání apartmánu. 

Poškození a zničení vybavení

Za poškozené, zničené či ztracené vybavení ubytovacích kapacit CK, nebo poškození ubytovací kapacity, je povinen účastník uhradit škodu přímo v místě pobytu. K určení výše náhrady slouží inventární seznam, který je k dispozici v každém ubytovacím objektu. Za škodu je považován také částečný nebo žádný závěrečný úklid ubytovacího prostoru, u kterého není tento úklid zakalkulován v ceně ubytování. Odpovídající částku je oprávněn inkasovat pracovník CK, resp. strhnout ji z kauce, Pracovník CK na vyžádání vystaví řádný daňový doklad.

Kauce

Každý klient CK, který přicestoval do pobytového místa vlastní dopravou, je povinen složit vratnou kauci ve výši 1 000 Kč / voucher. Z této částky budou hrazeny případné škody a ztráty zaviněné v průběhu pobytu. Částku převezme delegát ihned po příjezdu klienta a potvrdí svým podpisem na voucher (poukaz na zájezd) příjem. Při odjezdu klienta, po ukončení pobytu a předání ubytovací kapacity, vrátí pracovník CK odpovídající sumu. Pokud rekreant (objednavatel zájezdu) nepřevezme při odjezdu tuto kauci, zaniká mu právo na pozdější vyrovnání.

Stravování

Vlastní příprava stravy v plně vybavené kuchyňce každého karavanu, mobilního domu, bungalovu, Safari bungalovu, stanu, apartmánu a dřevěné chaty. U většiny ubytovacích kapacit lze objednat polopenzi, plnou penzi či večeře. U některých ubytovacích kapacit nebyly ještě v době vydání katalogu stanoveny přesné ceny, které budou známy v průběhu ledna 2018.

Střídání turnusů

Příjezd autobusů do kempů nebo ubytovacích kapacit je předpokládán do 9:00 hod. Vlastní výměna rekreantů bude probíhat podle pokynů delegátů CK. Odjíždějící rekreanti uvolní do 9:00 hod. lednici a jednu ložnici v chatách, stanech, karavanech a mobilních domech pro rekreanty přijíždějící. Tento systém umožňuje všem střídajícím přípravu stravy, úkryt při nepřízni počasí, zajištěná zavazadla atd., v průběhu dne společného užívání ubytovací kapacity. Odjezdy autobusů z kempu jsou závislé na čase příjezdu do kempu, s ohledem na povinnou bezpečnostní přestávku řidičů, ten není dříve než v 17:00 hod. Ubytování klientů do bungalovů, apartmánů a letních bytů je v průběhu nástupního dne, přesněji bude uvedeno v bližších informacích, které klient obdrží společně s voucherem.

Delegáti a půjčování sportovních potřeb 

Jsou vždy čeští zástupci naší cestovní kanceláře v zahraničí. Klientům jsou k dispozici přímo v místě pobytu po celý průběh pobytu v rámci své pracovní doby – v nevyhnutelných případech 24 hodin denně (týká se pouze kempů Čikat, Soline, Cuka, Adriatic a Baško Polje; pro klienty v některých hotelích a v apartmánech v Chorvatsku bude delegát k dispozici na začátku pobytu a dále pouze na telefonu, případně se na vyžádání dostaví do místa ubytování klientů). Delegáti zajišťují půjčování sportovních potřeb (za úhradu v Kč nebo Kn - horská kola, míče na různé sporty, ping-pongové stoly s vybavením, elektrické grily aj. – v každém kempu je vybavení půjčovny odlišné; ceny a systém půjčování bude klientům sdělen v každém konkrétním kempu), zprostředkovávají fakultativní výlety (nezodpovídají však za provedení a průběh výletu), poskytují potřebné informace, řeší případné problémy či reklamace, v případě úrazu nebo onemocnění zprostředkují kontakt s asistenční službou popřípadě doprovodí k lékaři aj. Ze zimních zájezdů je delegát k dispozici pouze v Zell am See.

Pobytová taxa

Každý návštěvník Chorvatska, starší 12 let, je povinen uhradit pobytový a registrační poplatek spolu s pojištěním proti živelným pohromám. Po vzájemné dohodě s vedením kempových, apartmánových a jiných ubytovacích zařízení, hradí tyto poplatky rekreant u většiny zájezdů prostřednictvím naší cestovní kanceláře (je vždy uvedeno u konkrétních zájezdů). Výše pobytové taxy je vždy uvedena v ceníku jednotlivých destinací mezi povinnými příplatky. Objednavatel skupinového zájezdu uhradí pobytovou taxu v doplatku v souladu s doručeným jmenným seznamem všech spolucestujících do CK.
– CK musí mít k dispozici tento seznam nejpozději 6 týdnů před nástupním termínem
– případný rozdíl, vzniklý změnou osob v době po doručení seznamu, je objednavatel zájezdu povinen finančně vyrovnat s pracovníkem CK v místě pobytu proti vystavení řádného dokladu.

Pasové, vízové a zdravotní předpisy

Návštěvník Chorvatska je povinen mít platný cestovní pas nebo občanský průkaz, který má platnost minimálně po dobu pobytu. Nezletilé děti musí být vybaveny vlastním cestovním dokladem (již nestačí zápis v cestovním dokladu rodiče). Dítě, jež necestuje společně s rodiči, nemusí být vybaveno jejich souhlasem (souhlasem zákonného zástupce) s cestou v doprovodu jiné osoby, nicméně v případě mimořádných událostí je praktické takový písemný souhlas mít u sebe.

Pokud občan hodlá pobývat na území Chorvatska déle než 3 měsíce, má povinnost přihlásit se k pobytu na krajském policejním ředitelství nebo na policejní stanici nejpozději do 8 dnů po uplynutí 3 měsíců jeho pobytu. Policie na základě toho vydá potvrzení o přechodném pobytu.

Očkování nebo jiné zdravotní náležitosti nejsou požadovány.

Užitečné informace

Měna v Chorvatsku – chorvatská kuna. Přibližný kurz v létě 2017 – 1 kuna = 3,60 Kč;

1 EUR = 7,4 kuna; 100 Kč = 27,7 kuna (české koruny lze vyměnit bez problémů)

DŮLEŽITÉ ADRESY:

Velvyslanectví Chorvatské republiky v ČR:

V Průhledu 9, Praha 6; tel.: 235 090 801/0, fax.: 233 343 464

Velvyslanectví České republiky v Chorvatsku:

Radnička cesta 47/VI, Zagreb; tel.: +385 1 6177 246, +385 1 6192 105, +385 1 6192 112, konzulární pohotovost - mobil: +385 91 612 1533

Velvyslanectví Slovenské republiky v Chorvatsku: Prilaz Gjure Deželiča br. 10, Zagreb;

tel.: +385 14877070, +385 14877071, konzulární pohotovost - mobil: +385 98 278 182

 

DŮLEŽITÁ TEL. ČÍSLA:

Směrové číslo z Chorvatska do ČR 00420

Směrové číslo z Chorvatska do SR 00421

Policie Chorvatské republiky 192

Hasiči Chorvatské republiky 193

První pomoc v Chorvatsku 194

Jednotná nouzová linka - 112

Pomoc na cestě v Chorvatsku – HAK - 1987